Vem har rätt att få ett kundkort?

Alla hushåll och fritidsbostäder på Stormossens område som betalar ekoavgift har rätt till kundkort, även de som bor i radhus eller höghus. Läs mera om hur kundkortet fungerar genom att klicka på den här länken.

Jag har inget kundkort, men kan jag ändå föra avfall till en återvinningsstation?

Du måste alltid ha ditt kundkort med dig när du besöker en återvinningsstation. Om du inte har ett kundkort kan du fylla i en beställningsblankett på vår hemsida. Du kan välja mellan att få kundkortsnummer skickad direkt till din e-post, så att du kan registrera kundkortet direkt i Stormossens mobilapplikation. Du kan också få ett papperskort skickat till dig per post inom en vecka. På återvinningsstationerna kan du få ett papperskort i samband med ditt första besök.

För att ladda ner kundkortet som applikation i din smarttelefon behöver du ditt kundkortsnummer. Om du inte har ett kundkortsnummer måste du först beställa ett kundkort. Om du har ett kundkort, men inte vet ditt kundkortsnummer kan du be om att få uppgifterna via e-post info@stormossen.fi eller per telefon till Stormossens kontor 010 320 7600 må-fre kl. 9-15.

Var kan jag få ett kundkort?

Du kan fylla i en beställningsblankett på vår hemsida och du får ditt kort på posten. Du kan också få ett kundkort när du besöker vår återvinningsstation.

För att ladda ner kundkortet som applikation till din smarttelefon behöver du ditt kundkortsnummer. Om du har (haft) ett kundkort, men inte vet ditt kundnummer kan du be om att få uppgifterna från Stormossens kontor via e-post info@stormossen.fi eller per telefon 010 320 7600 må-fre kl. 9-15.

Jag vet inte mitt kundkortsnummer. Hur gör jag?

Du kan skicka e-post till info@stormossen.fi eller ringa 010 320 7600 må-fr kl. 9-15. Du kan också fråga efter kundkortsnumret när du besöker återvinningsstationen.