Kenellä on oikeus asiakaskorttiin?

Asiakaskortin saavat kaikki Stormossenin alueella sijaitsevat kotitaloudet ja vapaa-ajan asunnot, eivät pelkästään omakotitalojen asukkaat. Lisää tietoa asiakaskortista löydät tämän linkin kautta.

Minulla ei ole asiakaskorttia, mutta voinko silti tuoda jätettä hyötykäyttöasemalle?

Tarvitset asiakaskortin aina vieraillessasi hyötykäyttöasemalla. Jos sinulla ei ole korttia, voit täyttää tilauslomakkeen kotisivuillamme. Mikäli asialla on kiire, saat kortin myös hyötykäyttöasemalta.

Pystyäksesi lataamaan asiakaskortin sovelluksena älypuhelimeesi, tarvitset asiakaskortin numeron. Jos rekisteröinti sovellukseen ei suju tai jos haluat tarkistaa asiakaskorttisi numeron, ole yhteydessä osoitteeseen info@stormossen.fi tai soita Stormossenin toimistoon 010 320 7600 ma-pe klo 9-15.

Mistä saan asiakaskortin?

Voit täyttää asiakaskortin tilauslomakkeen kotisivuillamme, jolloin kortti lähetetään sinulle postissa. Voit saada asiakaskortin myös hyötykäyttöasemalla vieraillessasi.

Pystyäksesi lataamaan asiakaskorttisi sovelluksena älypuhelimeesi, tarvitset asiakaskorttisi numeron. Jos sinulla on (ollut) asiakaskortti, mutta et tiedä kortin numeroa, ole yhteydessä Stormossenin toimistoon info@stormossen.fi tai soita 010 320 7600 ma-pe klo 9-15.

En tiedä asiakaskorttini numeroa. Mitä teen?

Lähetä sähköpostia osoitteeseen info@stormossen.fi tai soita numeroon 010 320 7600 ma-pe klo 9-15. Voit myös kysyä asiakasnumeroa vieraillessasi hyötykäyttöasemalla.