Kenellä on oikeus asiakaskorttiin?

Asiakaskortin saavat kaikki alueemme kotitaloudet, eivät pelkästään omakotitalojen asukkaat. Lisää tietoa asiakaskortista löydät tämän linkin kautta.

Minulla ei ole asiakaskorttia, mutta voinko silti tuoda jätettä hyötykäyttöasemalle?

Tarvitset asiakaskortin aina vieraillessasi hyötykäyttöasemalla. Jos sinulla ei ole korttia, voit täyttää
tilauslomakkeen kotisivuillamme. Mikäli asialla on kiire, saat kortin myös hyötykäyttöasemalta.

Pystyäksesi lataamaan asiakaskorttisi sovelluksena älypuhelimeesi, tarvitset asiakaskortin numeron. Jos rekisteröinti sovellukseen ei suju tai jos haluat tarkistaa asiakaskorttisi numeron, ole yhteydessä osoitteeseen info@stormossen.fi tai soita Stormossenin toimistoon 010 320 7600 ma & pe klo 9-15, ti-to klo 10-14.

Mistä saan asiakaskortin?

Voit täyttää asiakaskortin tilauslomakkeen kotisivuillamme, jolloin kortti lähetetään sinulle postissa. Voit saada asiakaskortin myös hyötykäyttöasemaltamme.

Pystyäksesi lataamaan asiakaskorttisi sovelluksena älypuhelimeesi, tarvitset asiakaskortin numeron. Jos rekisteröinti sovellukseen ei suju tai jos haluat tarkistaa asiakaskorttisi numeron, ole yhteydessä osoitteeseen info@stormossen.fi tai soita Stormossenin toimistoon 010 320 7600 ma & pe klo 9-15, ti-to klo 10-14.