Stormossenin mobiilisovellus
Voit ladata asiakaskorttisi sovelluksena älypuhelimeesi. Sovelluksen nimi on Stormossen ja löytyy AppStoresta tai Google Play -kaupasta. Saadaksesi Stormossenin asiakaskortin lisättyä sovellukseen, tarvitset asiakaskortin numeron. Jos sinulla ei vielä ole asiakaskorttia, täytä hakemuslomake. Jos haluat tarkistaa asiakaskorttisi numeron, ole yhteydessä asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse.
Stormossenin sovellus sisältää vastaanottopisteiden aukioloajat ja sijainnit sekä uutisia palveluista.
Asiakaskortin ehdot
- Asiakaskortti on arvoasiakirja ja säilytettävä huolellisesti
- Jos korttisi katoaa, lataa Stormossen mobiilisovellus, johon lisäät asiakaskorttisi. Tarkista tarvittaessa korttisi numeroa meilitse info@stormossen.fi tai soittamalla 010 320 7600. Poikkeustapauksissa lähetämme uuden pahvikortin.
- Ilmoitathan Stormossenille muutosta uuteen osoitteeseen. Kun muutat, korttisi muuttaa kanssasi, koska se on henkilökohtainen.
- Asiakaskortti on henkilökohtainen eikä sitä saa luovuttaa kotitalouteen kuulumattomalle ulkopuoliselle henkilölle.
- Kotitalouden asiakaskorttia vastaan ei saa toimittaa yritystoiminnan jätettä.
- Tuothan enintään 2 m³ jätettä per käynti.
- Jätteet on lajiteltava voimassa olevien ohjeiden mukaisesti. Lajittelethan kotona, niin säästät kaikkien aikaa hyötykäyttöasemalla.
- Keräämme tilastotietoa asemien käytöstä, joten korttisi skannataan jokaisella käyntikerralla.
- Stormossen voi ilman ennakkoilmoitusta muuttaa asiakaskortin hinnoittelua ja ehtoja.
- Stormossenilla on oikeus kuolettaa kortti väärinkäytöstä johtuen.