kundkort

Kotitalouksien asiakaskortti

Kotitaloudet ja vapaa-ajan asunnot maksavat Stormossenin alueella vuosittain ns. ekomaksua. Se oikeuttaa asiakaskorttiin, jota tarvitset asioidessasi hyötykäyttöasemilla. Asiakaskortin voit tilata joko tämän linkin kautta tai hakea hyötykäyttöasemalta. Samaisen linkin kautta hoidat myös osoitteenmuutoksen. Jos olet saanut asiakaskortin hyötykäyttöasemalta ja se täytyy rekisteröidä, tee se tämän linkin kautta.

Pystyäksesi lataamaan asiakaskorttisi sovelluksena älypuhelimeesi, tarvitset asiakaskortin numeron. Jos rekisteröinti sovellukseen ei suju tai jos haluat tarkistaa asiakaskorttisi numeron, ole yhteydessä osoitteeseen info@stormossen.fi tai soita Stormossenin toimistoon 010 320 7600. Sovellus sisältää myös lajitteluoppaan, hyötykäyttöasemien yhteystiedot ja uutisia palveluista ja aukioloajoista.

Asiakaskortin ehdot

  • Asiakaskortti on arvoasiakirja ja säilytettävä huolellisesti.
  • Jos korttisi katoaa, ota yhteyttä Stormosseniin.
  • Ilmoitathan Stormossenille muutosta uuteen osoitteeseen. Kun muutat, korttisi muuttaa kanssasi, koska se on henkilökohtainen.
  • Asiakaskortti on henkilökohtainen eikä sitä saa luovuttaa kotitalouteen kuulumattomalle ulkopuoliselle henkilölle.
  • Kotitalouden asiakaskorttia vastaan ei saa toimittaa yritystoiminnan jätettä.
  • Tuothan enintään 2 m³ jätettä per käynti.
  • Jätteet on lajiteltava voimassa olevien ohjeiden mukaisesti. Lajittelethan kotona, niin säästät kaikkien aikaa hyötykäyttöasemalla.
  • Kortti ei koske höytykäyttöaseman erillispalveluja, kuten noutopalvelua, lavanvuokrausta, peräkärryn vuokrausta tai avainastiapalvelua.
  • Korttia käytetään maksutapana kun ostat kompostimultaa. Korttisi skannataan ja saat laskun postissa.
  • Keräämme tilastotietoa asemien käytöstä, joten korttisi skannataan jokaisella käyntikerralla.
  • Stormossen voi ilman ennakkoilmoitusta muuttaa asiakaskortin hinnoittelua ja ehtoja.
  • Stormossenilla on oikeus kuolettaa kortti väärinkäytöstä johtuen.