Asiakaspalvelun uudet aukioloajat
Kesälomakausi on päättymässä, ja Stormossenin asiakaspalvelun aukioloajat uudistuvat maanantaina 4. elokuuta. Henkilökohtainen asiakaspalvelu Stormossenin toimistolla on nyt mahdollista maanantaista torstaihin klo 10–15, perjantaisin ainoastaan ajanvarauksella.
Asiakaspalveluun voi olla yhteydessä sähköpostitse osoitteessa info@stormossen.fi arkipäivisin. Puhelimitse palvelemme maanantaista torstaihin kello 9–15 numerossa 010 320 7600.
Sähköinen asiointi ja chat-palvelu helpottavat arkea
Moni arjen jätehuoltoon liittyvä asia hoituu helposti Stormossenin ja Vaasan seudun jätelautakunnan yhteisen e-asiointipalvelun kautta, joka on käytettävissä mihin vuoden- että vuorokaudenaikaan tahansa.
Palvelussa voi muun muassa tilata jäteastioita, muuttaa tyhjennysvälejä, ilmoittaa kompostoinnista sekä tarkistaa laskut ja eräpäivät. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla tarvitaan asiakasnumero ja laskun numero, jotka löytyvät Stormossenin laskulta.
Myös kotisivuiltamme löytyvästä chat-palvelusta saat helposti apua mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Asiakaspalvelijamme ovat tavoitettavissa arkisin klo 8–22 ja viikonloppuisin klo 10–18. Palvelu löytyy sivuston oikeasta alakulmasta evästeet hyväksymällä.
Laskutus ja logistiikka arkisin klo 9-15
Laskutukseen ja logistiikkaan liittyvissä asioissa voit ottaa meihin yhteyttä arkisin klo 9-15:
Laskutus: laskutus@stormossen.fi / 010 320 7610
Logistiikka: logistiikka@stormossen.fi / 010 320 7676