Kotitalouksien asiakaskortti

Asiakaskortin ehdot

  • Asiakaskortti on arvoasiakirja ja säilytettävä huolellisesti
  • Jos korttisi katoaa, lataa Stormossen mobiilisovellus, johon lisäät asiakaskorttisi. Tarkista tarvittaessa korttisi numeroa meilitse info@stormossen.fi tai soittamalla 010 320 7600. Poikkeustapauksissa lähetämme uuden pahvikortin.
  • Ilmoitathan Stormossenille muutosta uuteen osoitteeseen. Kun muutat, korttisi muuttaa kanssasi, koska se on henkilökohtainen.
  • Asiakaskortti on henkilökohtainen eikä sitä saa luovuttaa kotitalouteen kuulumattomalle ulkopuoliselle henkilölle.
  • Kotitalouden asiakaskorttia vastaan ei saa toimittaa yritystoiminnan jätettä.
  • Tuothan enintään 2 m³ jätettä per käynti.
  • Jätteet on lajiteltava voimassa olevien ohjeiden mukaisesti. Lajittelethan kotona, niin säästät kaikkien aikaa hyötykäyttöasemalla.
  • Keräämme tilastotietoa asemien käytöstä, joten korttisi skannataan jokaisella käyntikerralla.
  • Stormossen voi ilman ennakkoilmoitusta muuttaa asiakaskortin hinnoittelua ja ehtoja.
  • Stormossenilla on oikeus kuolettaa kortti väärinkäytöstä johtuen.
Yksityisyydensuoja

Käytämme sivuillamme evästeitä takaamaan sen, että palvelumme on tehokas ja käyttäjäystävällinen. Sivuston tallentamia evästeitä voidaan käyttää tilastotietojen tuottamiseen sekä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen tarjoamiseksi eri päätelaitteilla.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömiä evästeitä käytetään sivuston kieliversioiden käyttöön ja hallintaan ja sivuston ylläpidon hallintaan.

Kolmannen osapuolen evästeet

Kolmannen osapuolen evästeitä käytetään kävijätilastointia ja käyttäjien tekemien valintojen tallentamista varten.

Evästeiden avulla kerätään tietoja esim.

  • sivuston kävijämäärästä
  • käytetystä selaimesta
  • käytettävistä sivustoista ja toiminnoista