Asiakaspalvelu kesän aikana

Moni arjen jätehuoltoon liittyvä asia hoituu helposti Stormossenin ja Vaasan seudun jätelautakunnan yhteisen e-asiointipalvelun kautta, joka on käytettävissä mihin vuoden- että vuorokaudenaikaan tahansa.

Palvelussa voi muun muassa tilata jäteastioita, muuttaa tyhjennysvälejä, ilmoittaa kompostoinnista sekä tarkistaa laskut ja eräpäivät. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla tarvitaan asiakasnumero ja laskun numero, jotka löytyvät Stormossenin laskulta.

Myös kotisivuiltamme löytyvästä chat-palvelusta saat helposti apua mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Asiakaspalvelijamme ovat tavoitettavissa arkisin klo 8–22 ja viikonloppuisin klo 10–18, mutta juhannuksena 20.–21.6. chat on suljettu. Palvelu löytyy sivuston oikeasta alakulmasta evästeet hyväksymällä.

Asiakaspalvelu ma–to klo 9–15

Stormossenin asiakaspalvelu vastaa sähköpostitse (info@stormossen.fi) ja puhelimitse (010 320 6700) maanantaista torstaihin klo 9–15 koko kesän ajan. Henkilökohtainen asiakaspalvelu Stormossenin toimistolla on mahdollista juhannukseen asti maanantaista torstaihin klo 10–15. Perjantaisin ainoastaan ajanvarauksella.

Juhannuksen jälkeen 23.6.–4.8. asiakaspalvelu paikan päällä toimistolla on mahdollista ainoastaan ajanvarauksella.

Laskutus ja logistiikka ma–pe klo 9–15

Toimiston kesäaukioloajat ja ajanvarauskäytäntö koskevat myös laskutusasiakkaita. Laskutukseen ja logistiikkaan liittyvissä asioissa voit ottaa meihin yhteyttä arkisin klo 9-15:

Laskutus: laskutus@stormossen.fi / 010 320 7610

Logistiikka: logistiikka@stormossen.fi / 010 320 7676