Beställning av nytt kundkort, adressändring

Villkor för kundkortet

  • Kundkortet är en värdehandling som förvaras omsorgsfullt.
  • Om du tappar bort ditt kundkort kan du ladda Stormossens mobilapp i din telefon och lägga till kundkortet dit. Vid behov kan du få ditt kortnummer från info@stormossen.fi eller ring 010 320 7600. I undantagsfall skickar vi ett nytt pappkort till dig.
  • Meddela Stormossen om du byter adress. Flyttar du flyttar ditt kundkort med dig eftersom kundkortet är personligt.
  • Kundkortet är personligt och får ej överlåtas utanför hushållet.
  • Kundkort för hushåll får inte användas för avlämning av avfall från företag.
  • Kortet berättigar till max 2m³ avfall per besök.
  • Avfallet ska vara sorterat enligt gällande anvisningar. Sortera hemma så sparar du allas tid vid återvinningsstationen.
  • Stormossen har rätt att spärra kort som missbrukas.
  • Eftersom vi för statistik över besöken, skannas ditt kundkort vid varje besök.
  • Stormossen kan utan föregående varsel ändra priser och villkor för kundkortet.