Asiakaskortti uuden tilaus, osoitteenmuutos
Asiakaskortin ehdot (kotitaloudet)
- Asiakaskortti on arvoasiakirja ja säilytettävä huolellisesti.
- Jos korttisi katoaa, lataa Stormossen mobiilisovellus, johon lisäät asiakaskorttisi. Tarkista tarvittaessa korttisi numeroa meilitse info@stormossen.fi tai soittamalla 010 320 7600. Poikkeustapauksissa lähetämme uuden pahvikortin.
- Ilmoitathan Stormossenille muutosta uuteen osoitteeseen. Kun muutat, korttisi muuttaa kanssasi, koska se on henkilökohtainen.
- Asiakaskortti on henkilökohtainen eikä sitä saa luovuttaa kotitalouteen kuulumattomalle ulkopuoliselle henkilölle.
- Kotitalouden asiakaskorttia vastaan ei saa toimittaa yritystoiminnan jätettä.
- Tuothan enintään 2 m³ jätettä per käynti.
- Jätteet on lajiteltava voimassa olevien ohjeiden mukaisesti. Lajittelethan kotona, niin säästät kaikkien aikaa hyötykäyttöasemalla.
- Keräämme tilastotietoa asemien käytöstä, joten korttisi skannataan jokaisella käyntikerralla.
- Stormossen voi ilman ennakkoilmoitusta muuttaa asiakaskortin hinnoittelua ja ehtoja.
- Stormossenilla on oikeus kuolettaa kortti väärinkäytöstä johtuen.