Asiakaskortti uuden tilaus, osoitteenmuutos

Asiakaskortin ehdot (kotitaloudet)

  • Asiakaskortti on arvoasiakirja ja säilytettävä huolellisesti.
  • Jos korttisi katoaa, lataa Stormossen mobiilisovellus, johon lisäät asiakaskorttisi. Tarkista tarvittaessa korttisi numeroa meilitse info@stormossen.fi tai soittamalla 010 320 7600. Poikkeustapauksissa lähetämme uuden pahvikortin.
  • Ilmoitathan Stormossenille muutosta uuteen osoitteeseen. Kun muutat, korttisi muuttaa kanssasi, koska se on henkilökohtainen.
  • Asiakaskortti on henkilökohtainen eikä sitä saa luovuttaa kotitalouteen kuulumattomalle ulkopuoliselle henkilölle.
  • Kotitalouden asiakaskorttia vastaan ei saa toimittaa yritystoiminnan jätettä.
  • Tuothan enintään 2 m³ jätettä per käynti.
  • Jätteet on lajiteltava voimassa olevien ohjeiden mukaisesti. Lajittelethan kotona, niin säästät kaikkien aikaa hyötykäyttöasemalla.
  • Keräämme tilastotietoa asemien käytöstä, joten korttisi skannataan jokaisella käyntikerralla.
  • Stormossen voi ilman ennakkoilmoitusta muuttaa asiakaskortin hinnoittelua ja ehtoja.
  • Stormossenilla on oikeus kuolettaa kortti väärinkäytöstä johtuen.